Penempatan Posting........

Sunday, August 9, 2009

1 September 2009 merupakan tarikh penting buat sume pelajar2 SLTP yang selama ini menunggu-nunggu hari untuk mereka bergelar seorang PENDIDIK.......mostly sume dah tahu tempat posting...aku jer yang belum sempat mengetahuinya...aku mengambil keputusan yang nekad untuk menunggu surat...baru ar rase konfiden dan konpem.... derang yang dah tahu ni pakat call orang yang bertanggungjawab uruskan tmpat posting...macam2 nama kuar...kejap cik asri kejap cik ashraf.....aku try gak call tp sore pompuan....mungkin cik asriah atau cik ashrafah....aku pon tak sure....insyaAllah dalam minggu ni kot sampai surat.... berikut merupakan penempatan posting dak2 puaka yang aku tahu......

Syed dan Nurul - Kolej Komuniti Kepala Batas
Piau Diana Muizz - Politeknik Kota Kinabalu
Amai - Kolej Komuniti Santubong
Ajak - Politeknik Kuching
Nisak - Politeknik Ungku Omar
ABun dan Zaza - Kolej Komuniti Bentong
Azad - Kolej Komuniti Segamat
Apaiiii - Kolej Komuniti Tawau

yang dapat sabah sarawak tu sume macam rela tak rela sebab derang ade komitmen...kecuali piau ngn ajak.....hehehehe.....
tapi tu tak tahu lah konpem ke tak...kene tunggu surat gak tu...
pape pon selamat menjalankan tugas sebagai seorang pendidik yang berhati muliaaa...hilangkan puaka datangkan bahagia.....peace no war lalalalala.....


p/s : kepada amaii dan apaiii jaga diri bebaik kat tempat orang....nati cuti kite pakat g scuba kat sipadan ek....selamat memujuk buah hati......hahahahahaha.....

0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment