Jualan Perabot!!!!

Saturday, July 11, 2009

kipas
rak serbaguna

Perhatian kepada semua penduduk Parit Raja.... saya akan mengadakan jualan perabot secara besar-besaran bermula pada hari esok.... harga boleh dirunding... tapi yang pasti lebih murah dari mane2 kedai perabot lain di muka bumi ini.....kepada yang berminat sila hubungi talian hayat saya sama ada Maxis Celcom atau Digi.... nombor adalah seperti yang tertera di skrin telefon anda.... 'bid' sekarang... ade 3 biji rak kayu tiga tingkat bersaiz sederhana dan sebiji kipas (PENSONIC) untuk dilelong.....dapatkan sekarang selagi peluang masih ade....
p/s: buat sahabatku yang ada terasa meninggalkan barang kat umah aku sila kontek aku sekarang...aku nak pastikan barang korang tidak terjual...yang aku nak jual ni rasenye dah dapat kebenaran dr empunyer badan....bukan ape... banyak sangat barang umah aku ni...macam stor daaa...aku nak bagi ruang agar umah aku dapat bernafas dengan normal kembali.....

0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment