MeLaYu dan KoReA....

Tuesday, July 7, 2009

Aku melayan citer korea bertajuk 'Perfect Couple'.... kelakar la jugak....mamat ni fobia ngn benda tajam seperti pisau atau pencucuk bebola ikan.... best gak layan... boleh buat gelak dikala kepala tengah serabut.... Lee Dong Wook namanya.... buruk beno namanya....tapi tu lah...mmg ensem.... setakat ensem je lah....lain2 xde pape istimewa pon.....huhuhu.....


Mamat ni....sape lagi kalo bukan Fahrin....ensem dan kemelayuannya terserlah serta berbadan tegap.....nama pon cantik.....seorang pelakon...pernah mengacara dalam sehati berdansa....bersama linda onn....skarang derang da break kot...dia sambung ngan Scha.....tahu gak aku ni gosip2 artis Malaysia...yer laa...sape lagi nk amek tahu kalo bukan rakyat Malaysia sendiri....

So korang prefer lelaki yang macam mane??
Follow Your Heart laaa.... tak yah la nak memilih sangat...kalo dah jodoh tak kemana...

kalo aku....aku lebih memilih tilamku....kerana buat mase ini aku tersangat mengantuk.....Gudnite!!! Sleeping is Heaven.........zzzzzzzzzz.....






0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment