BaBaaiiii FebRuAri....

Friday, February 27, 2009

Harini da 28 Februari....the last day la for this month... bulan Februari ni unik bg aku.. sbb dia slalu tak cukup ari mcm bulan2 lain... paling banyak pon 29 (tahun lompat)... selain tu. bulan februari merupakan bulan kelahiran aku(9 Feb) dan abah aku (12 Feb)....aku jarang wish kat abah aku...tp da jadi tradisi family kalo balik jarang2 tu mmg ade je somting tuk dia... besenye kitorang kasi baju atau jam atau wallet...bukan senang nk pilih barang tuk bapak tau... kalo tak kene dgn gaya, dia tak pakai... kalo dia pakai tu cam bangga ar kalo sesape bg... yg lekat ngn dia aku bg wallet... dia pakai smpi skrg....aku bangga.... kalo aku punye birthday plak, kalo kat umah kakak aku la yg sebuk beli kek.. tp xde la buat majlis... pas potong kek abes ar... kalo duk ngn member2...apee agiii....tungguuuu agiii....PRANK ar beb.....arghhh...siot ar....mase degree aku kn sket je...stakat kn simbah air ramuan sket camtu je... tp tahun ni aku akn ingt besday aku smpi bebila....aku tak bajet langsung dak2 puaka Parit Raja ni nk prank aku...camane la aku leh tersalah bajet... seb bek raja puaka si apaii xde mase kjadian... kalo tak parah ag aku kene... dia xde pon da parah....tp xper...yg tak kene ag tu bersedia lah utk jadi mangsa seterusnya especially yg suke main ngn ising dan menampal di muka.....huhuhu....
aku dpt prezen best2 tahun ni dari sahabat2 ku...selain kena mandi telur tepung dan ising...

Beg ESPRIT dari sahabat sejatiku SARINIEY....i love it....thanxx sariey...

Beg travel dari adikku (beri)....da lame aku nak ni...hehehe

Last but not least...cooler pad...dr sahabatku muizz....sebelom ni aku pakai kotak cooler pad je tuk bg tinggi sket laptop ni...best sket menaip...tp skang...aku da ade cooler pad yg betul...thanxx muizz...it really help me...

Alhamdulillah....moga usia yang ALLAH kurniakan ini tidak akan disia-siakan...

0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment