My Hamster is a Blogger Beb

Sunday, February 15, 2009

Makan kenyang supaya dapat lari dengan pantas....nasihat ku kepada hamster fantasiku ini.. Kat umah sewa (flat mewah 4 tingkat) aku ni ade dak bela hammster..siap bagi nama ag...nama lak henry ngn sara.. tak semua orang leh main ngn hamster ni..sebab ade yang geli nak pegang..dia geli ngn semua binatang yang spesies ngn hamster ni cam tikus atau binatang yang seangkatan dengannya. Aku mula2 geli gak nak pegang..tapi pikir2 bukan dia leh makan aku pun...so aku berani kan diri ku dan mengebalkan diriku untuk memegang mereka ni..bagi derang makan...main2 ngn derang...yang paling aku suke ialah ketika melihat mereka berjoging dalam wheel tu....berpeluh aku dibuatnye....tapi yang tak tahannye ngn bau ah....derang ni membuang tak kira mase...da la tak bagitahu...seb bek la dak yang bela ni rajin tukar tempat tinggal binatang berbulu ni...kalo tak habis la penduduk flat sini kene penyakit sawan hamster....tp last week yg sara tu da meninggal dunia...kate penjaganya sebab keganasan rumah tangga...henry ni la suke berebut makanan ngn sara...kan da sangap tinggal sorang2....tp penjaganye da cari pasangan baru....sian kot kat henry tu xde member nk wrestling ngn dia....argghhh lantak ko la hamster....yang penting hamster fantasi aku selamat dan tak berbau serta cergas selalu... lenkali bela sekor je ...xyah ramai2... menyemak je lam kandang tu...ooo yer sebelom terlupa aku nk kasi nama hamster aku ni sebagai APAII....ok x?tapi cam puaka kan...tak pon AMAII laaa...tapi cam emosional lak nama tu....kalo ABUN....tak komersial laaa...haaaaa aku tahu....aku suke name niii.......'ARIL' laa.....wowwww....menarik bukan....hehehehehehe...ok 'ARIL' exercise selalu...kalo makanan abes bagitauu ek.....

0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment