BLogGer...

Tuesday, February 17, 2009

Aku tak tahu la camane aku bleh terjebak ngan blog2 ni..sebelom ni tak terlintas pon di pikiran atau hati dan perasaan nk buka blog. pastu dapat tahu sume dak umah aku da ade blog sendiri...dengan terpaksenyer aku pon kene create gak.. kalo tak, konpem aku kene kutuk jadi katak bawah baldi.. tp skang ni aku xyah nak segan silu melawat jiran sebelah bilik aku ni sbb aku pon da BLogGer skang beb... Gua rase....ececece tetibe lak cakap Gua...cam Gua Musang daaa... lu tau x Gua Musang tu ape... Bukan Gua Niah atau Gua.com tp Gua Musang... Kalo xtahu jgn mengaku warganegara Malaysia beb.. jadi warga emas pon xlayak beb....berbalik kpd diskusi tadi...Gua rase blog ni tmpat utk kite menyatakan pendapat atau meluahkan idea2... tak kirelah idea tu best ke xbest ke...atau juz nk menyampaikan sst maklumat... ini bergantung kpd author BLoG itu sendiri... Gua sebenarnye da sevey banyk bloG sblom gua bangunkan KeBaL-BeB ni dengan rasminye pada hari pelancaran tu... tu yang gua bleh buat analisis sket2 pasal blog ni.. mostly org suke melawat blog yg ade keunikannye cam ade fakta menarik ke atau blog yg mengarut yg boleh buat ilang tension bile bace...bukan main tulis je...kalo cam gua ni, buat blog sbb tercabar dan terbakar dek krn kwn2 gua sume xabes2 duk promote blog derang...pastu gua duk bace blog orang je...so gua pon decide nk ade blog sendiri...maka terciptalah seorang BLogGer dikenali sbg EverGreen dan sebuah blog berjenama KeBaL-BeB....tamat tuk arini... gua nk sambung buat keje....esok nk jmpe big daddy beb...

0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment