Bicara HATI dan BADAN

Tuesday, February 24, 2009

Pada suatu hari yang muram suram moody messy BADAN bertanya kepada HATI


BADAN : HATI… ko ni knp moody semacam je akhir2 ni… aku tgk ko asyik monyok je… sebab ko… PERUT mengadu kat aku td yg dia menerima makanan dengan rase tak nikmt… besenyer PERUT ni bab2 mkan laju je….baik ko make sure ape yg mengganggu skrang… sbb kalo ko susah seluruh BADAN ni akan merana tau….

HATI : tak tahu lah BADAN..… aku rase cam diri aku kosong je…aku rase cam ade sst yg aku perlukan sbg pelengkap…tapi aku tak tahu ape…

BADAN : wowww…besar masalah ko ni… kenape lah tetibe ko rs camni plak…..hmmmmm….aku rase sebb ko da lame kunci diri ko tu, aku suggest ko buka lah solex tu skang… mungkin da tibe masenye ko bebas… ko x boleh la duduk diam je sambil tunggu ape yg ko perlukan tu datang depan ko… ko kene la usaha sket… cari ape yg ko nak sebenarnye…

HATI : tapi masalahnye aku takut ape yg aku nak tu akan mengecewakan aku… kalo aku kecewa ko lagi la kecewa BADAN.

BADAN : laaaaaaa…..ko x payah la risaukan aku… sbb kalo ko ssh hati dan rase kosong aku pon akan rase camtu gak….dan anggota2 lain pon turut terjejas tau… so aku akn tolong ko… kite cari same2 ek….sampai dapat…. Ko jgn laa risau ALLAH kan ade… Mintak je ape2 ngn DIA…. DIA pasti akan bersama kite…


wooooiiii....ape ko merepek ni.....huh???.....mengarutt….merepek…kerepek jagung manisss......daaaa aku buntu da keje banyak….

Jom layan karok dari BUNKFACE....

BUNKFACE – SITUASI……
Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku ,
ku layu .. oh oh oh… disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
Tuk menggapai bintang terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
Engkaulah, Destinasiku
Dalam ingatanku .. oh oh oh…
Kerana diri ini tak daya lagi
Menempuh hidup yang ku temui dan aku ,
Ku tunggu .. oh oh oh disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru
Itulah impian aku
C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
Tuk menggapai bintang
Terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
Engkaulah, Destinasiku
Dalam ingatanku .. oh oh oh…
C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
Tuk menggapai bintang
Terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
Engkaulah, Destinasiku
Dalam ingatanku .. oh oh oh…

0 comments:

/baca /bye /ding /hore /joget
/kembik /love /marah /melet /mencak
/nangis /ngayal /puyeng /serem /stres

Post a Comment